2013. december 21., szombat

Már nem számít - árnylények

Nem, nem vagyok képes másmilyen lenni, és tudod, az a vicces - már nem is akarok megváltozni. Hasonlítani sem másokhoz, azokhoz, akikről te azt hiszed, hogy ők a tökéletesek. Menj, keresd akkor az ő társaságukat! Én csak ez vagyok, bár törölni kellene a "csak"-ot, mert nem is gondolom komolyan, hogy én "csak" ilyen lennék. Ennyi vagyok, magamhoz képest éppen elég sok. Honnét indultam, ahhoz képest. És ezt te ne becsüld le, mert megsértesz vele, lerombolod a sikerélményeimet. Igen. Hagyjuk inkább. Nekem úgy sem sikerül az idei bejgli, rágós marad a pulykasült, csomós - mint mindig - a paradicsommártás. Az sem biztos, hogy belefér az időbe a hajmosás, és hagymaszagot idézne az arcodhoz érő hajtincs. Nem számít. Ha más kell, azt másnál keresd. Vigyél el mindent, amit eddig nálam hagytál, ne kelljen minduntalan visszajárnod az elfelejtett dolgaidért. Nekem úgy sincs semmim nálad, soha nem is volt. A végtelenségig nem menekülhet senki, te sem, én sem. Most még saját magunk elől futunk. De látod, ismét ünnep közeleg, és nem lesz minden szembejövő idegen, akivel összetalálkozunk. Vajon fölismerjük-e majd egymást?    

2 megjegyzés:

Leovi írta...

Searching for beauty and find hope
  Merry Christmas and Happy New Year 2014! Hugs from Spain. Leovi.

Katalin írta...

nem is gondolod, mennyire szívemből szóltál

köszönöm